Digital kökstermometer

Snart är det dags att tillreda julskinkan! För du köper väl ingen färdigkokt? Sous-vide teknik i all ära men vissa maträtter ska göras på traditionellt sätt. Jag steker helst min i ugnen! För att få absolut bäst resultat använder jag Rösles digitala kökstermometer. Mycket bra kvalité och snygg är den dessutom. Den ger dig exakt temperatur utan fördröjning. Givetvis använder jag den inte bara en gång om året då jag ska göra julskinka. Jag använder den jämnt för att få så bra resultat som möjligt. Lax, biff, kyckling, fläsk allt har sin egen unika temperatur för att det ska smaka som bäst. Du kan köpa den här för strax över 400 kr.

Kommentarer
Postat av: Sune

Kan man ha den i ugnen under hela stekningen eller pajjar den ihop då?

2008-12-13 @ 15:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0