Handpresso - Espresso vart du än befinner dig.

  För er som inte vet vad en handpresso är så kolla här innan ni läser vidare. Jag har inte köpt någon när jag skriver det här. Men jag är ganska sugen på att köpa en om det inte skulle ha varit för min tjej som tycker det är det löjligaste hon sett. Frågan är om det verkligen är något att ha? Vad jag förstår på "proffsen" så blir espresson bra! På kontoret finns det ju alltid riktig vara. Hemma har jag en Nesspresso maskin som jag brukar ta med när vi ska till landet. Det enda stället jag kan komma på som jag verkligen skulle behöva en är i bilen. Tänk att kunna öppna handskfacket, ta fram "cykelpumpen" och pumpa lite tills trycket blir rätt och sedan få avnjuta en espresso. Det kräver i och för sig att jag har en vattenvärmare i bilen också...tur att jag inte är något big fan av latte drinkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0