Kaffekvarn - billig med super bra resultat

Min första kaffe kvarn köpte jag när jag var 17år. Sedan dess har jag hunnit avverkat säkert 6 olika i den övre konsument pris klassen. Nu vid nästan 40 års ålder så tänkte jag göra slag i saken att köpa en riktig restaurang maskin (kostar från 10000:- och uppåt).

 

Men så fick jag höra talas om den här maskinen...en hand vevad historia för 500kr!!

 

Det går att ställa in kvarnen efter olika behov. Den är liten och lätt (alla har väl platsbrist i köket?). Enligt specen ska den gå att diska i diskmaskin? Samt att den har keramisktkvarnverk!

 

Köp den på:

 

Kaffemaskinen (har fysiska butiker i Stockholm och Göteborg)

Baristashopen

Kaffecompagniet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0