Sharpmaker ( Spyderco Triangel sharper )

Spyderco triangle sharpener - är en väldigt bra slip anordning framförallt för köksknivar. Den är utformad på ett sådant sätt att man får exakt samma vinkel på eggen varje gång man bryner / slipar. Det går inte att misslyckas! Med detta kniv bryne skulle jag till och med få min mamma att hålla sina Global knivar sylvassa. Jag köpte min för 10 år sen och den håller fortfarande mina knivar riktigt vassa. Jag har sett den här både på stjärnrestauranger och i hemma kök. Brynena är keramiska! Här hittar du Spydercos sharpmaker


Kommentarer
Postat av: Fredrik Goldhahn

Finns även Diamantbrynstavar som kompliment - kan bara hålla med om att den är väldigt enkel att använda och fungerar perfekt - Instruktions-DVD på engelska medföljer dessutom.

2009-07-09 @ 22:00:14
URL: http://www.eventkock.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0